Impresii Luna de Miere Curacao Kura Hulanda - septembrie Oana si Mircea

Oana si Mircea
Impresii Luna de Miere Curacao Kura Hulanda - septembrie

Multumim mult pentru tot. Am avut o saptamana de miere de vis datorita voua. Hotelul Kura Hulanda a fost foarte frumos, curat si serviciile impecabile. Am fost si la Kura Hulanda in Nord si ne-a placut foarte mult si acolo, dar suntem un pic mai "agitati" de fel asa ca hotelul ales a fost chiar pe placul nostru. Resortul este reconstructia oraselului colonial in miniatura, cu piatete, gradini, muzeu, multe restaurante, terase, doua piscine etc.

Resortul din Nord este o "gradina botanica" cu gradini foarte frumos amenajate pe malul plajei, foarte linistit, cu multe lucruri de facut si mai accesibil (cu masina) pentru cei care cauta plajele pustii din nord-vestul insulei. Camera noastra a fost pe 2 etaje cu living jos si dormitor sus. Nu am avut nimic de comentat, mobilierul era un pic mai vechi dar masiv si avea farmecul acela de vechi. Nici nu ne-am asteptat sincer sa fie asa dragut si spatios. Tantarii ne-au dat de furca un pic, in rest a fost perfect. Personalul hotelului foarte, foarte dragut. Ne-au pus la dispozitie o multitudine de harti, prezentari, carti despre insula si lucruri de facut si ne-au sfatuit ce si unde sa mergem.

Restaurantele din incinta foarte bune, pentru toate gusturile. Preturile un pic piperate, dar la 2 minute de hotel era restaurantul Bahia cu mancare absolut grozava si la preturi OK. Am avut masina 4 zile - timp in care am vazut toate plajele de pe insula in rest am luat masinile puse la dispozitie de catre hotel catre Blue Bay si Kura Hulanda Nord. Vremea a fost perfecta. Mai ploua, mai iesea soarele. Am prins o singura furtuna intr-o seara care ne-a speriat, dar in rest nu au fost zile innorate 100%. Foarte cald, apa superba, nu am cuvinte. Partea logistica - transport, transfer a fost OK. Nu am avut nici o intarziere, mai putin o escala neasteptata in Republica Dominicana la dus. Dar am facut un pic de misto de Mircea pentru ca el voia sa mearga in luna de miere in Dominicana asa ca i-am cumparat un magnet de acolo :) .

La Milano, hotelul a fost foarte dragut. Voiam mult langa gara chiar daca garile nu sunt tocmai cele mai bune zone, deoarece suntem plimbareti de fire si la fel facem peste tot. Am vizitat tot ce era de vizitat in Milano in prima zi, iar in ziua a doua am fost la stadion si la lacul Como. Organizarea voastra a fost grozava. Cred ca l-ati convins pe Mircea sa mergem in Maldive in urmatorul concediu.