Eturia: Romanii aleg tot mai mult sa exploreze lumea, circuitele reprezinta 50% din totalul vanzarilor agentiei de la infiintare pana in prezent
Pachetele turistice de tip circuit reprezinta un segment semnificativ pentru Eturia reprezentand, in prezent, peste 50% din totalul vanzarilor agentiei. Aceasta pondere a crescut constant in ultimii 17 ani, reflectand interesul tot mai mare al clientilor pentru experiente de calatorie complexe si bine organizate, care includ multiple destinatii si activitati variate fapt ce a determinat compania sa lanseze, in aceasta luna, un site de vanzari dedicat exclusiv acestor tipuri de pachete https://circuite.eturia.ro/, conform unui comunicat transmis redactiei.
Potrivit comunicatului, turistul care cauta circuite este curios si aventuros, interesat sa exploreze multiple destinatii intr-o singura calatorie si sa descopere culturi diverse. De obicei, are un nivel de educatie ridicat si venituri medii spre mari, ceea ce ii permite sa investeasca in experiente de calatorie complexe si bine organizate. In ceea ce priveste varsta, predomina turistii cu varste cuprinse intre 30 si 60 de ani, care au stabilitate financiara si timp pentru calatorii mai lungi. Este pasionat de istorie, cultura, natura si aventura, cautand experiente autentice si memorabile.
Decizia de a acorda un spatiu special de vanzare circuitelor a fost determinata de mai multi factori. Circuitele ofera o valoare adaugata semnificativa, combinand explorarea culturala, aventurile si relaxarea intr-un singur pachet. In al doilea rand, circuitele permit o planificare mai eficienta si o utilizare optima a resurselor, atat pentru noi, ca agentie, cat si pentru clienti. Acestea ofera oportunitatea de a crea itinerarii personalizate, adaptate nevoilor si preferintelor fiecarui client, ceea ce duce la o satisfactie mai mare si la fidelizarea clientilor. Pe langa acesti factori, subliniem si faptul ca in ultimul an, cererea pentru astfel de produse turistice a inregistrat o crestere de 30%, declara Ana Maria Gherasim, Director de vanzari Eturia
Platforma HTTPS://CIRCUITE.ETURIA.RO/ permite navigarea rapida si eficienta prin diversele optiuni de circuite disponibile. O noutate este data de integrarea recenziilor si feedback-ului de la alti calatori, oferind astfel informatii valoroase si autentice despre experientele anterioare. In plus, platforma include oferte speciale si promotii exclusive, disponibile doar online, precum si optiuni de rezervare si plata securizate, pentru a asigura o experienta de cumparare fara griji. Mai mult, platforma include toate instrumentele necesare pentru o rezervare completa de servicii, de la bilete de avion si cazare, pana la activitati si transferuri, oferind astfel o solutie completa si integrata pentru planificarea vacantei ideale.
Utilizatorii au libertatea de a customiza un circuit existent, adaugand nopti suplimentare, schimband hotelul sau adaugand activitati, totul extrem de simplu, direct din platforma. Daca utilizatorii omit sa adauge un serviciu sau isi dau seama cand ajung la destinatie ca mai au nevoie de ceva, pot oricand sa isi completeze vacanta. Au la dispozitie si aplicatia MO App, pe care o pot descarca pentru a avea acces oricand la toate detaliile rezervarii si pentru a rezerva noi servicii chiar la destinatie.
Este destul de greu sa facem un clasament al circuitelor alese de catre turistii romani, dar daca ar fi sa facem un top acesta ar arata astfel: SUA - Coasta de Vest, Japonia - Traditie si Modernitate, Peru - Pe urmele Incasilor, Indonezia & Singapore - Aventura si Relaxare, Brazilia & Argentina - Ritmuri si Peisaje, declara Ana Maria Gherasim
Ne asteptam ca la acest final de an sa inregistram cresteri semnificative pe segmentul circuitelor, estimand o crestere de aproximativ 27-30%. Aceasta prognoza este sustinuta de tendintele actuale de rezervare si de interesul crescut al clientilor pentru acest tip de experiem'e. La acest volum de crestere ne asteptam sa contribuie atat vanzarea clasica, consultativa, cat si cea directa prin platforma online mai sus mentionata, declara Directorul de vanzari Eturia, Ana Maria Gherasim
Potrivit comunicatului, turistul care cauta circuite este curios si aventuros, interesat sa exploreze multiple destinatii intr-o singura calatorie si sa descopere culturi diverse. De obicei, are un nivel de educatie ridicat si venituri medii spre mari, ceea ce ii permite sa investeasca in experiente de calatorie complexe si bine organizate. In ceea ce priveste varsta, predomina turistii cu varste cuprinse intre 30 si 60 de ani, care au stabilitate financiara si timp pentru calatorii mai lungi. Este pasionat de istorie, cultura, natura si aventura, cautand experiente autentice si memorabile.
Decizia de a acorda un spatiu special de vanzare circuitelor a fost determinata de mai multi factori. Circuitele ofera o valoare adaugata semnificativa, combinand explorarea culturala, aventurile si relaxarea intr-un singur pachet. In al doilea rand, circuitele permit o planificare mai eficienta si o utilizare optima a resurselor, atat pentru noi, ca agentie, cat si pentru clienti. Acestea ofera oportunitatea de a crea itinerarii personalizate, adaptate nevoilor si preferintelor fiecarui client, ceea ce duce la o satisfactie mai mare si la fidelizarea clientilor. Pe langa acesti factori, subliniem si faptul ca in ultimul an, cererea pentru astfel de produse turistice a inregistrat o crestere de 30%, declara Ana Maria Gherasim, Director de vanzari Eturia
Platforma HTTPS://CIRCUITE.ETURIA.RO/ permite navigarea rapida si eficienta prin diversele optiuni de circuite disponibile. O noutate este data de integrarea recenziilor si feedback-ului de la alti calatori, oferind astfel informatii valoroase si autentice despre experientele anterioare. In plus, platforma include oferte speciale si promotii exclusive, disponibile doar online, precum si optiuni de rezervare si plata securizate, pentru a asigura o experienta de cumparare fara griji. Mai mult, platforma include toate instrumentele necesare pentru o rezervare completa de servicii, de la bilete de avion si cazare, pana la activitati si transferuri, oferind astfel o solutie completa si integrata pentru planificarea vacantei ideale.
Utilizatorii au libertatea de a customiza un circuit existent, adaugand nopti suplimentare, schimband hotelul sau adaugand activitati, totul extrem de simplu, direct din platforma. Daca utilizatorii omit sa adauge un serviciu sau isi dau seama cand ajung la destinatie ca mai au nevoie de ceva, pot oricand sa isi completeze vacanta. Au la dispozitie si aplicatia MO App, pe care o pot descarca pentru a avea acces oricand la toate detaliile rezervarii si pentru a rezerva noi servicii chiar la destinatie.
Este destul de greu sa facem un clasament al circuitelor alese de catre turistii romani, dar daca ar fi sa facem un top acesta ar arata astfel: SUA - Coasta de Vest, Japonia - Traditie si Modernitate, Peru - Pe urmele Incasilor, Indonezia & Singapore - Aventura si Relaxare, Brazilia & Argentina - Ritmuri si Peisaje, declara Ana Maria Gherasim
Ne asteptam ca la acest final de an sa inregistram cresteri semnificative pe segmentul circuitelor, estimand o crestere de aproximativ 27-30%. Aceasta prognoza este sustinuta de tendintele actuale de rezervare si de interesul crescut al clientilor pentru acest tip de experiem'e. La acest volum de crestere ne asteptam sa contribuie atat vanzarea clasica, consultativa, cat si cea directa prin platforma online mai sus mentionata, declara Directorul de vanzari Eturia, Ana Maria Gherasim
Muta ferestra