Povestea medicului care a creat una dintre cele mai cunoscute agentii de turism din Romania. Aceasta este prima agentie de turism specializata in calatorii exotice de pe piata locala
Daniela Shah este medic de profesie, este casatorita si are o fiica. Este implicata in businessul Eturia, prima agentie de turism specializata in calatorii exotice din Romania, inca de la infiintare, in 2007. Iubeste calatoriile si experientele altfel si o incanta provocarile, mai ales cand vine vorba de destinatii si locuri noi pe care le descopera.
In urma cu 20 de ani, erau in plina desfasurare schimbarile din cariera, in concordanta cu pasiunile mele. Aveam perspective usor diferite asupra evolutiei profesionale, dar una s-a mentinut mereu: sa ajut oamenii prin ceea ce fac. Inca din copilarie, mi-am dorit sa devin medic, un vis pe care l-am realizat absolvind Universitatea de Medicina si Farmacie Carol Davila din Bucuresti in 1995. In paralel cu activitatea medicala, in 1998 am deschis in calitate de cofondator primele companii locale de telefonie mobila, Dasimpex, apoi Lexor si Dasino, care s-au extins ulterior la nivel national, astfel ca am invatat marketing si analize financiare, am fost pe rand manager de imagine si director executiv in aceste companii. In 2002, am ajuns la Machu Picchu. Acela a fost momentul in care mi-am propus sa fac mai accesibile calatoriile pentru prieteni si sa le arat ca locul pe care l-ai visat exista ? ceea ce a devenit, din 2007, motto-ul Eturia.
Intr-o foarte mare masura, realitatea coincide cu gandurile mele ferme de acum aproape 20 de ani. Insa, in ceea ce priveste asteptarile palpabile, de business, viata reala bate tot ce mi-as fi putut inchipui atunci, pentru ca noi ne-am propus, prin prisma experientei de 7-8 ani de calatorii din acel moment, doar sa aducem lumea mai aproape de prieteni si mai ales, sa facem acest lucru cat mai bine, cu profesionalism si daruire. Nu ne-am propus atunci sa fim o mare companie. De asemenea, nu ma gandeam atunci ca voi calatori cu asa usurinta in toata lumea, caci in anii 2000 nu era deloc simplu sa ajungi in celalalt capat al Pamantului si nu imi imaginam ce experiente minunate voi avea si ce oameni extraordinari voi intalni pe parcursul vietii mele. Stiu ca pasiunea si adaptabilitatea au fost cheia succesului in fata tuturor schimbarilor, plus intuitia de a ma indrepta mereu spre drumurile ce ma aduceau mai aproape de oameni!
Cred ca in urmatorii 5-7 ani vom vedea o dominare a tehnologiilor AI in servicii si turism, urmand ca in 10-15 ani sa asistam la o revenire la interactiunea umana, intrucat oamenii sunt fiinte sociale si vor cauta din ce in ce mai mult servicii de nisa, cu experiente personalizate si vor dori un consultant de turism real, care sa-i asculte si care sa le creeze vacante potrivite propriilor nevoi, nu un robot care genereaza itinerare standardizate.
In urma cu 20 de ani, erau in plina desfasurare schimbarile din cariera, in concordanta cu pasiunile mele. Aveam perspective usor diferite asupra evolutiei profesionale, dar una s-a mentinut mereu: sa ajut oamenii prin ceea ce fac. Inca din copilarie, mi-am dorit sa devin medic, un vis pe care l-am realizat absolvind Universitatea de Medicina si Farmacie Carol Davila din Bucuresti in 1995. In paralel cu activitatea medicala, in 1998 am deschis in calitate de cofondator primele companii locale de telefonie mobila, Dasimpex, apoi Lexor si Dasino, care s-au extins ulterior la nivel national, astfel ca am invatat marketing si analize financiare, am fost pe rand manager de imagine si director executiv in aceste companii. In 2002, am ajuns la Machu Picchu. Acela a fost momentul in care mi-am propus sa fac mai accesibile calatoriile pentru prieteni si sa le arat ca locul pe care l-ai visat exista ? ceea ce a devenit, din 2007, motto-ul Eturia.
Intr-o foarte mare masura, realitatea coincide cu gandurile mele ferme de acum aproape 20 de ani. Insa, in ceea ce priveste asteptarile palpabile, de business, viata reala bate tot ce mi-as fi putut inchipui atunci, pentru ca noi ne-am propus, prin prisma experientei de 7-8 ani de calatorii din acel moment, doar sa aducem lumea mai aproape de prieteni si mai ales, sa facem acest lucru cat mai bine, cu profesionalism si daruire. Nu ne-am propus atunci sa fim o mare companie. De asemenea, nu ma gandeam atunci ca voi calatori cu asa usurinta in toata lumea, caci in anii 2000 nu era deloc simplu sa ajungi in celalalt capat al Pamantului si nu imi imaginam ce experiente minunate voi avea si ce oameni extraordinari voi intalni pe parcursul vietii mele. Stiu ca pasiunea si adaptabilitatea au fost cheia succesului in fata tuturor schimbarilor, plus intuitia de a ma indrepta mereu spre drumurile ce ma aduceau mai aproape de oameni!
Cred ca in urmatorii 5-7 ani vom vedea o dominare a tehnologiilor AI in servicii si turism, urmand ca in 10-15 ani sa asistam la o revenire la interactiunea umana, intrucat oamenii sunt fiinte sociale si vor cauta din ce in ce mai mult servicii de nisa, cu experiente personalizate si vor dori un consultant de turism real, care sa-i asculte si care sa le creeze vacante potrivite propriilor nevoi, nu un robot care genereaza itinerare standardizate.
Muta ferestra