Sabrina Stasencu Eturia

Product Consultant Senior
Discuta cu Sabrina Stasencu

Sabrina se simte ea insasi atunci cand calatoreste, cand descopera noi locuri si culturi, si cand interactioneaza cu oameni. Ii place sa afle istoria si cultura fiecarui loc in care merge si sa aiba parte de experiente cat mai autentice, care sa ii completeze viata: "Ador peisajele dramatice, marea, muntele, imi place sa schiez, sa calaresc, mi-as dori sa vad aurora boreala si sa merg in Africa de Sud."

Lucreaza in turism de 5 ani si spune ca nu ea a ales turismul, ci tatal ei l-a ales pentru ea, fiind convins ca i se potriveste: "Si a avut dreptate. Nu ma vad facand nimic altceva." Echipei Eturia s-a alaturat in anul 2017 si considera ca "Eturia inseamna a descoperi lumea, a invata continuu si a lucra alaturi de o echipa entuziasta, iar experienta in aceasta firma imi da ocazia sa evoluez, sa cresc si sa aflu lucruri noi despre mine."

Sabrina isi aminteste cu drag de sentimentul de libertate atunci cand a "cutreierat cu scuterul stradutele din insula greceasca Zakynthos. Era noapte, cald si am poposit pe o plaja pustie, unde se reflecta perfect luna in mare, dandu-i o stralucire ireala si aparte. Am simtit ca nu apartin de niciunde, m-am simtit realmente linistita si mi-am dat seama ca mi-as dori sa locuiesc pe o insula, la plaja, lipsita de grijile si stresul marilor orase."

„Calatoresc pentru peisajele ce se desfasoara in fata ochilor si apusurile de o frumusete rara.”

Sabrina Stasencu
Product Consultant Senior
031 9998

Tari vizitate Vizitate

Testimoniale Impresii

Dragoste la prima vedere: Vietnam - Sabrina Stasencu

Asia mi-a intrat incet - dar sigur - la suflet. Si-a croit tenace drumul spre inima mea si cu siguranta nu imi va mai iesi de acolo, iar calatoria in Vietnam din iulie mi-a oferit amintiri minunate in aceasta Asie pe care o pretuiesc, o iubesc si o r ... Vezi testimonial

Asia la superlativ: China - Sabrina Stasencu

Sunt atat de multe locuri de vizitat si de descoperit, incat nu prea alegem sa mergem in acelasi loc de mai multe ori. La randul meu, nu aveam tragere de inima sa vizitez China pentru a treia oara, insa recunosc ca doream sa aprofundez experienta in ... Vezi testimonial

Asia la superlativ: Japonia - Sabrina Stasencu

In 2018, am fost pentru a doua oara in China si pentru prima oara in Japonia. La un an distanta, in luna mai 2019, am avut bucuria sa revin in ambele tari. Sunt atat de multe locuri de vizitat si de descoperit, incat nu prea alegem sa mergem in acela ... Vezi testimonial

Africa mea - Sabrina Stasencu

Africa este un taram magic unde timpul se opreste in loc si unde ramai doar tu, fata-n fata cu natura bruta. Este un loc ce emana o energie absolut fantastica. Probabil, nu putini sunt cei care stateau in fata televizoarelor, fermecati de documentare ... Vezi testimonial

Mexic si Cuba: fiesta mexicana & pasiune cubaneza - Sabrina Stasencu

Pentru prima data departe de cei dragi, am petrecut sarbatorile de iarna in Mexic si Cuba. Desi unei persoane pasionate de calatorii intreaga lume ii este casa, am plecat la drum un pic melancolica. Dupa un zbor lung de 12 ore, cand am ajuns in Mexic ... Vezi testimonial

Libertate si ambitie: India & China - Sabrina Stasencu

Am vizitat in septembrie doua tari din Asia, poate cele mai controversate state asiatice: India si China. Am plecat de acasa cu un amalgam de sentimente: nerabdare, curiozitate, teama, bucurie nespusa si m-am intors cu un bagaj de emotii extraordinar ... Vezi testimonial

Seychelles - un punctulet in Oceanul Indian - Sabrina Stasencu

Intreaga calatorie a fost o aventura unica, alaturi de oameni minunati, entuziasti si dornici sa afle cat mai multe despre cea mai mica tara a Africii, Seychelles. Ne-am imprietenit inca de pe aeroportul din Bucuresti, iar zilele ce au urmat au fost ... Vezi testimonial